49

کشمیر پر اقوام متحدہ کی رپورٹ کے آنے کے بعد شجاعت بخاری کو شہید کیا گیا: لشکر طیبہ

سرینگر(پاکستان اپ ڈیٹس) لشکر طیبہ کے چیف لشکر طیبہ نے بھارت کے خلاف جنگ کے خاتمے کے اعلان کے جواب میں کہا ہے کہ حریت کے رہنماؤں اور عوام کی بے مثال قربانیوں نے بھارت کی ناکامیوں کو ناکام بنا دیا ہے. شھادت اور عید نماز کی جنازہ نماز ایک ساتھ پیش کی گئی. یہ بھارت کے سیز فائر کے ڈرامے کا جواب ہے. ہماری کال کی حمایت کے لئے عوام کے شکر گزار ہیں.
خبر رساں ادارہ CNS کے ایک بیان میں محمود شاہ نے کہا کہ ہم آغاز سے ہی بھارت کی جانب سے آزمائشی ڈرامہ کو بے نقاب کررہے ہیں، جس میں حقیقت میں بھارتی افواج کی جانب سے خفیہ مقاصد حاصل کرنے کی کوشش ہے. اگر بھارت سیز فائر کے اس کھیل میں ایماندار تھا تو اس کے بعد اعتماد سازی کے اقدامات (CBMs) کو نافذ کرنا تھا اور اس وجہ سے بھارتی فورسز کی ظلم و ضبط روک دینا تھا، کیا ظالمانہ قاتلوں کو روک دیا گیا تھا اور گرفتار شدہ حریت مشران اور معزز خواتین کو غیر قانونی قید سے آزاد کر دیا گیا تھا. لیکن بھارتی افواج نے بے حد مصیبت کے خاتمے کے تحت معصوموں کو قتل کرنے کا انتخاب کیا، آزادی افراد پر تشدد کا الزام لگایا گیا تھا، اور آزادی کے جنگجوؤں کے خاندان کے افراد کو مسلسل ہراساں کرنے کا سامنا کرنا پڑا.
کشمیر پر اقوام متحدہ کی رپورٹ کے آنے کے بعد، معزز صحافی شجاعت بخاری شہید ہو کئے گئے. اس طرح یہ دعوہ ہے کہ پیشہ ورانہ افواج اپنے باشندوں اور مذاکرات میں ایماندار نہیں ہیں. وہ خود پر سیز فائر لگاتے ہیں اور جب بھی چاہیں تو ختم ہوجاتا ہے.
یہ ایسے حقائق ہیں جو ہم عوام کے سامنے لا رہے ہیں اور اللہ SWT کی طرف سے، ہم اپنی کوششوں میں کامیاب ہو چکے ہیں کہ پورے ملک نے بھارت کی سیز فائر کے ڈرامہ کا خاتمہ کیا. ہم عوام کے لئے ان کے بیٹوں میں ان کے پر اعتماد اور اعتماد کے لئے شکر گزار ہیں. یہ ہماری آزادی کی جنگ ہے. دشمن کی طرف سے ماضی میں بھی اس طرح کے شیطانوں کی حکمت عملی کا سامنا کرنا پڑا اور ایسا کرنے کے لئے جاری رکھیں گے، لیکن یہ عوام ہے جو ہر بدقسمتی شیطانی منصوبہ ناکامی میں پیش کرے گی.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں